For mindre end to uger siden lancerede realitystjernen Kim Kardashian et nyt produkt til sit tøjmærke.
Et produkt, som har skabt stor splittelse – men som nu også er blevet revet af hylderne og meldes udsolgt.
Det var den 20. maj, at Kim Kardashians tøj- og undertøjsmærke Skims annoncerede, at man få dage senere ville sende en ny bh på markedet.
En bh med navnet: 'The Ultimate Pierced Nipple Bra'.
Det dækker dermed ganske sigende over en bh, der på ydersiden har en falsk brystvorte med en piercing.
Når man er iført en bluse eller t-shirt ligner det på den måde, at man har en reel brystvortepiercing under tøjet.
Bh'en er udgivet i kølvandet på en anden Skims-bh, som tidligere fik meget omtale, da den blev lanceret, nemlig 'Nipple Push-Up Bra', der havde en hævet brystvorte på ydersiden.
»Lavet til at blive set. Vores virale Ultimate-bh er tilbage, genopfundet med en indbygget hævet brystvorte og en aftagelig nylonbelagt brystvortepiercing, der giver et uforglemmeligt statement,« lyder det i omtalen af bh'en på Skims' hjemmeside.
På tøjmærkets Instagram er der blevet delt flere videoer og billeder af den nye bh – og den har modtaget en blandet modtagelse.
På den positive side finder man kommentarer som:
- 'Jeg ville ønske, at den fandtes for ti år siden, før jeg fik mine piercinger.'
- 'DET ER SGU DA GENIALT.'
- 'Som en person, der mistede sine brystvorter (og bryster) til brystkræft og altid har ønsket at pierce sine før diagnosen, er dette alt, og jeg vil købe!!!!'
- 'Åh, jeg glæder mig SÅ meget til at få den på.'
På den negative side finder man kommentarer som:
- 'Er det en joke?'
- 'Den er fuldstændig latterlig. Den ultimative poser-bh. Piercinger er ikke kun for udseendets skyld, det er hele oplevelsen. Det er selvudfordringen og den ultimative belønning. Dette er et slag i ansigtet på enhver professionel piercer. Sikke en joke.'
- 'Det dummeste nogensinde.'
- 'Aprilsnar var i sidste måned.'
Og så er der den mere sarkastiske:
'Konkurrerer med opfindelsen af elektricitet.'
Til Dagbladet forklarer den daglige leder af piercingstudiet Posh Piercing, Cecilie Kristensen, at hun synes, produktet er »rigtig positivt«, og at butikken i det hele taget for tiden får rigtig mange forespørgsler på brystvortepiercinger, der kan ses gennem tøjet.
»Synlige eller fremspringende brystvorter er noget, der er efterspurgt,« forklarer hun.
Realitystjernen Kim Kardashian, der står bag Skims, må uanset hvad umiddelbart formodes at være ganske tilfreds.
For bh'en – der kom på markedet den 22. maj og koster omkring 660 kroner – står på hjemmesiden som fuldkommen udsolgt i alle farver og størrelser.