Telmore oplever problemer, som rammer flere kunder.

I værste fald risikerer man, at ens abonnement spærres.

Kunderne kan nemlig ikke betale deres regninger via Mit Telmore.

Allerede i velkomstbeskeden til kundeservice bliver man mødt af advarslen:

»Der kan i øjeblikket opleves forsinkelser på indbetalinger via Mit Telmore. Ventetiden er 20 minutter.«

Men ventetiden er kun begyndelsen på frustrationen.

Hvis man forsøger at skrive til deres chat, er der ingen hjælp at hente:

»Jeg kan godt se, at din henvendelse kræver hjælp fra en kollega, men lige nu er der desværre lidt travlt, så jeg kan ikke stille dig videre,« svarer en robot via Telmores kundeservice.

Opdatering
Telmore oplyser klokken 10.53:

»Jeg kan sige problemet er løst og betalinger er gået igennem. Vi er ved at undersøge, hvad der har været årsag problemet,« siger pressechef Mikkel Riis-Jørgensen hos Nuuday som repræsenterer Telmore.

I alt var cirka 2000 kunder berørt af fejlen, hvoraf »nogen få blev ramt lørdag og de resterende søndag«.

Hvor mange kunder der blev ramt henholdsvis lørdag og søndag, kan selskabet for nuværende ikke oplyse.

»Det er klart, at når man har over 700.000 kunder, så vil der jo være nogen, som bliver ramt,« forklarer pressechefen.